Šta treba da znate o web hosting podršci
Pri kupovini hosting paketa osim svih mogućih detalja i opcija koje će Vam kompanija ili provajderi nuditi, posebnu pažnju obratite na vrstu podrške.
Tehnička podrška je jako važan element jer tehnički problemi mogu da iskrsnu bilo kada. Dobra web hosting kompanija podrazumava da Vam je podrška na raspolaganju 24 sata dnevno, kako bi Vam pružila neophodnu pomoć u svakom trenutku. Kompanija koja u startu ne ponudi non – stop podršku, šalje poruku da ne radi ozbiljno i treba je izbeći.
Vrste hosting podrške
Postoji telefonska podrška, e meil podrška ili čet podrška. Najbolje je osloniti se na treći izbor koji je i najbrži. Nije retkost da podrška mejlom kasni i ceo dan. Dakle, kada primetite problem, izložite ga operateru i krenite u rešavanje.
Važnost kadrova
Ako je hosting kompanija ozbiljna i kvalitetna medju zaposlenima će imati adekvatan stručni kadar koji će brzo rešiti vaš problem. U suprotnom, možete izgubiti živce dok ste na čekanju. U tom slučaju, možda je bolje odlučiti se za direktnog hosting prodavca, a izbeći one koji se bave isključivo preprodavanjem.
Važnost kvalitetne podrške za uspešnost poslovanja online
Najmanje želite da vaši online kupci, ako imate web prodavnicu, ili poslovni partneri, dugo čekaju na otvaranje stranice ili nikako nemogu da pristupe vašem sajtu. Ako se desi zastoj ili e mejlovi ne rade., brza i kvalitetna podrška direktno utiče na vašu zaradu ali i na renome.
Izgubićete kupce jer danas je sve manje stpjivih kupaca i posetilaca koji su spremni na čekanje. Otići će kod konkurencije, i možda neće želeti da se vrate na vaš sajt sledeći put kada budu tražili neku online uslugu.
Nadjite hosting provajdere sa stručnom i dostupnom podrškom, koja govori vaš jezik. Poverenje posetilaca od kojih živite mora biti na prvom mestu.
Kada podrška nije odgovarajuća?
Ako pošaljete email tehničkoj podršci, a odgovor ne dobijete u nekom kratkom roku, promenite hosting kompaniju jer će u budućnosti biti sličnih problema.
Nivoi hosting podrške
Osnovni nivo je podrška od 60 minuta, koja će u roku od jednog sata primiti Vaš zahtev i proslediti ga drugom višem nivou podrške koju čine senior administratori. Treći nivo su tehničari u monitoring centru koji prate rad servera, iskorišćenost kapaciteta, status mreže i slično a poslednji nivo je Data Centar gde dodeljeni administratori brinu o hardverskom aspektu funkcionisanja hosting mreže.
Naravno, samo ozbiljne hosting kompanije imaće ovako tazvijenu mrežu podrške, pa se svakako odlučite za njih. Poželjni kadrovi u podršci su diplomirani inženjeri informatike, i sertifikovani Zend inženjeri. Kompanija bi stalno trebalo da vodi računa o njihovoj stručnosti i napredovanju u smislu kontinuiranog obrazovanja jer se u svetu informatike tehnološki zahtevi skoro svakodnevno menjaju.
Redovna podrška će Vam omogućiti kontinuitet i stabilnost u radu i poslovanju jer je gotovo uvek za očekivati da će se desiti povremen problemi zbog neočekivanih ispada na serverima i na mreži. Pomenuti problemi moraju biti rešeni u najkraćem mogućem roku, kako se nikada ne bi desilo da Vaš sajt i sadržaj budu nedostupni danima.
Možda je dobar savet da hosting kupujete od inostranih kompanija jer medju domaćim provajderima ili preprodavcima postoji nemali broj onih na koje se domaći online poslovni ljudi žale. Svaka čast pojedincima, ali nisu retki ni oni koji prodaju hosting iz dnevne sobe dok su im serveri smešteni u spavaćoj sobi.